Palaute

" Mahtavaa!! Lisää tätä. "
" Upeaa tekstiä, mukaansatempaavaa. "
" Koukutuin sun tarinaan ihan totaalisesti. "
" Tän julkaisematta jättäminen ois rikos ihmisyyttä vastaan.  "
" Kulutin koko päivän lukemalla tota, välillä kipasin kaupassa ja sit jatkoin taas lukemista. " 

Oon hiuskarvan päässä siitä että olisin sanaton.


FB:n postilaatikkoon ja kännykän tekstiviestilaatikkoon on viime päivinä satanut sanoja, jotka on nostaneet palan kurkkuun.
Klikkaa kuvaa ja katso itse
Ja vielä kun sanat on tulleet muidenkin kuin niiden parin läheisimmän ystävän suusta joiden on yksinkertaisesti _pakko_ kehaista. Ja voin kertoa että merkityksellisyydessään noi sanat on niin kaikkien mahdollisten ja mahdottomien ulkonäönkehumisien yläpuolella, ees lause "sie oot maailman kaunein nainen" (HAH!) ei kaikessa superlatiivisuudessaan ja ylisanaudessaan merkitse tuhnun vertaa kun toisessa vaakakupissa on se tunne kun mun kirjoituksia kehutaan.

Yömyssyt-blogi on saanut muutamassa päivässä parisataa sivunkatselua, wau, mie osaan, mie onnistuin, mua luetaan!! Tuo ehkä intoa kirjoittaa lisää, lisää ja lisää, kunnes vihdoin ja viimein jonain päivänä pääsen näppäilemään tarinani viimeiset rivit, ja sitten tuloste kirjekuoreen ja kustantajalle.  Ja sit se ois niinku siinä. Esikoisteos.
..tai ei sinänsä, kyllähän mie vuonna 2000 oon jo yhden "kirjan" "julkaissut", mutta se oli pyhtääläisen kotikustantamon julkaisema omakustanne jota painettiin vissiin 20 kappaletta ja jota minä ja äiskä myytiin tuttaville ja sukulaisille 80 markan hintaan... :'D Joten käytetään termiä ensimmäinen oikea, valtakunnalliseen levitykseen pääsevä kirja. Se, joka tekee musta The Oikean Kirjailijan (TM).

Hrrrrh, että oon innoissani :)